Jolienworldtrip.reismee.nl

mijn eerste schooldag

hoi Allemaal,

bedankt voor jullie leuke reacties!

nu snel ff een berichtje, want dadelijk begint natuurlijk de wedstrijd! ( hier is het om 2.30 pm). ik heb net mijn eerste schooldag gehad. we kregen orientatie met alle nieuwe mensen en natuurlijk ene 'placement test' . deze bestond uit luistervaardigheid en gramatica ( had ik die nou nog maar even doorgelezen.....) het luistergedeelte was echt a piece of cake, en grammar ook niet zo moeilijk dus ik denk dat ik wel in een hoog niveau wordt ingedeeld. Dat horen we morgen en dan beginnen de lessen pas echt. Ik heb vandaag ook meteen een meisje uit nederland (amsterdam ) ontmoet, die ook vandaag begon met vakantie engels voor 4 weken. Verder zijn hier echt mensen van over de hele wereld, dus echt super leuk!! dadelijk ga ik gezellig de wedstrijd kijken in een hollands cafe, en als ik daar niet binnen kom ( je moet natuurlijk 21 zijn) kan ik altijd nog naar timesquare want daar zenden ze het uit op een mega scherm!! dat wil ik dus sowieso ook wel ff zien eignelijk :P. Verder ben ik gisteren naar Coney Island geweest, nou, dat zal ik vooral afraden! echt een grote smeerboel. alles is vervuild en het water is grijs... maar Druk!! er komen elk weekend ene half miljoen mensen, en gisteren was het ene feestdag, dus moet je nagaan hoe druk het was... de foto's kunnen jullie al bewonderen. het was wel een leuke ervaring en we hebben ook de plaats gezien waar de hotdogs zijn uitgevonden.. gelukkig was het daar aan zee wel koeler dan in Manhattan, want nu is het buiten echt niet te harden ( bijna 40 graden), maar dat duurt gelukkig maar tot zaterdag.... gelukkig is er binnen op mijn school gewoon Airco. Aanstaande vrijdag ga ik naar de todayshow ( gratis talkshow bij rockefeller center) watn dan komt Lady GaGa!!! en over twee weken de Black Eyed Peace, dus dan ga ik weer :). aanstaande donderdag ga ik waarschijnlijk naar het New York city Ballet, met mijn 2 vriendinnen uit de Residentie. verder heb ik nog geen flauw idee wat ik ga doen met al mijn vrije tijd. ik heb naamelijk maar school tot 12.00 of van 1.00 tot 4.00 , maar dat is juist heerlijk. Ik kan precies doen wat ik wil en waarneer :D.

Dat Nederland maar mag winnen!! ( zo leuk om de brazilianen hier op school uit te lachen, die zijn er nog steeds kapot van dat ze hebben verloren, en zelf de duitsers zijn bang dat Nederland gaat winnen...)

veel liefs

Reacties

Reacties

bart

je bent er pas net en hebt al hartstikke veel gedaan en de foto's zijn ook echt heel leuk

Momo

Lieve Jolien,wat leuk om te lezen dat je het zo goed maakt En dat je de test goed hebt gedaan.Wij zijn ook blij met het resultaat van de voetbal wedstrijd.Finale ??? Wat fijn dat je zoveel vrije tijd hebt en leuke dingen kunt ondernemen Geniet en tot volgende berichtje knuffie Momo

vivianne

en natuurlijk kom jij de pub niet binnen , hahaha
aah het klinkt allemaal echt vet leuk, beetje jaloers ben ik wle haha

Laura

HOLLAND!
Zondag ben ik in Valencia, haha wordt wat als dat tegen Spanje is ;)

Evelien

Klinkt allemaal super daar!
leuk dat je al meiden ontmoet hebt!
veel plezier nog
liefs evelien xxx

jolien

haha viev, ik kwam lekker wel binnen hoor!! ben gister in 3 cafe's geweest en ik kwam gewoon binnen :P ( al moest ik soms wel praten als brugman:P) en heb ook wel alcohol gedronken ;) dus... :D maaruh zondag FINALE!!!

vivianne

warom zeg je dan dat je op times squere heb geken ???heeeeel goed jolien ;p hahaha
weetje wat ik bedacht je moet een face book aan maken voor alle mensen die je daar ontmoet , is iets internationaler dan hyvess XX

piet dirven |Ulicoten

leuk dat je het zo naar je zin hebt
en blijkt wel dat je je heek goed redden
heel veel plezier daar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!