Jolienworldtrip.reismee.nl

het echte leven

hello Vogues,

Ik kreeg wat berichten dat ik toch echt weer eensiets moest laten horen :P dus bij deze..

het is hier nu eindelijk afgekoeld, naar zo'n 31 graden :P het heeft net zelfs even geregend, de zon schijnt ook niet. Ik heb net mijn eerste lesdag gehad. Ik zou die eigenlijk gisteren al hebben, maar toen moesten we om 11 uur op school zijn om je boeken en spullen enzo op te halen, maar aangezien er zoveel nieuwe studenten waren ( en wij gingen als allerlaatst zodat we niet in de rij hoefde te staan) kwam ik er om 1 uur achter dat ik( als enige) morning classes heb. Dus had ik meteen mijn eerste lessen al gemist ;). De uitslag van mijn test was het allerhoogste niveau; Proficiency :D dus dat is wel chill. De lessen zijn wel prima, we gingen wat praten en hadden grammatica en wat vocabulaire, gelukkig wel allemaal nieuwe dingen, anders zit ik daar ook voor niets ;). Gisteren ben ik dus maar naar 5th avenue gegaan (nog geen 200m lopen van hier)en heerlijk gewindowshopt. Sommige winkels zijn echt supervet en groot als de Abercrombie. Mensen staan hier serieus in de rij om naar binnen te mogen, en je kunt op de foto met een van de modellen.. Ook de apple stoor is erg mooi ( foto's volgen nog) en Niketown. De topshop heb ik nog niet gevonden, maar zodra ik heb ga ik helemaal los!. daarna ben ik naar central Park gegaan en heb er heerlijk rondgewandeld. Het was nog mooier dan ik me kon herinneren! Daarna heb ik terassje gepakt met twee nederlandse ( dat krijg je met zo'n nederlandse wedstrijd) dudes heb gechilled. vervolgens gingen we naar China Town en Little Italy en hebben we heerlijk gegeten. ( tsja, ik heb nog steeds maar 1keer 'thuis' gegeten, maar ik ben welvan plan om dat vandaag te doen). Toen liepen we langs de 'criminal courts bank' oftewel ene gerechtshof voor kleine misdaden ( mishandeling, winkeldiefstal, drugsbezit) en we mochten gewoon naar binnen! was echt supervet om te zien hoe dat gaat ( net als in de film..). na de wedstrijd dinsdag was trouwens ook echt geweldig!! alle hollanders ( en amerikanen en mexicanen in het oranje) stonden zingend midden op straat bij time Square.Mensen stonden uit de wolkenkrabbers en vanuit de M&M store ( waar ik natuurlijk ook ben geweest) foto's te maken en overal waren videocamera's (zelfs van RTL). Daarna hebben we lekker feest gevierd in verschillende barretjes en ik kwam gewoon binnen (H). Nou, dat was het voorlopig nog wel even. Vanavond vroeg naar bed,want morgen sta ik om 6 uur bij Lady gaga...

xoxo

Reacties

Reacties

vivianne

Hoi jo, de topshop zit in soho!
weet ik van Melis!
xxx

paul

werkt je wekker al? Lady Gaga wacht niet, of is je biologische klok nog steeds een garantie voor het op tijd opstaan?

Liza

wauw jolien wat geweldig!! ik ben best wel jaloers hoor!
Geniet ervan en doe Lady gaga de groeten van me:D!

Liefs, Liza (dansen)

Laura v E

O, ik vind het zo leuk om je verhalen te lezen. Supermooi en ik moet wel lachen! Je beleeft het weer.
Ik ben nu bezig met m'n tas inpakken.. morgen via Nijmegen en dan naar Valencia. Spannend met de finale zondag! En dan na valencia in een keer doorrollen in nog een week feest.
Met de vierdaagse zal ik een biertje voor je drinken ;)

xx

Lotte

aaah wat klinkt dat leuk jo! Je hebt nu al veel beleefd en kijk, hoogste niveau Engels, dat is wat we willen horen natuurlijk:) GOED dat Nederland door is he? Lijkt me ook erg leuk om in NY te vieren hahaha en dat je overal binnenkomt is al helemaal mooi meegenomen!
nou ik ben benieuwd naar meeeer verhalen, dus laat maar wat van je weten weer :)

nicole

hey lien
cool zeg
ik dacht dat je ging dansen in NY,
maar je zit op engelse les?!
lekker swingend
super cool dat je dit doet en durft jo
leuk je lady gaga performance
you are hot!
cheers Nic

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!