Jolienworldtrip.reismee.nl

the NY life

Hoi allemaal!!

even snel een berichtje uit het , nu al drukke leven, van deze newyorker :P

gisteren aangekomen. de vlucht ging prima, maar de transfer kwam helaas niet opdagen. gelukkig kon ik met mijn koele hoofd gewoon de organisatie late opbellen ( mijn eigen telefoon doet het hier niet) en kwam er, weliswaar 1,5 uur later, toch nog iemand opdagen ;). mijn kamer is helemaal top. Helaas geen airco, maar wel zo'n ventilatording aan het plafond en ik heb welliefst 2 kledingkasten, dus het shoppen kan beginnen! ( heb vandaag al een leuk jurkje gekocht bij dé outletstore century 21). ik kwam om 7 uur in mijn huis, en bij het avondeten ( niet echt lekker maarja) meteen twee leuke meiden ontmoet, waarmee ik dezelfde avond nog aar de film twilight 3 in de bio ben geweest! nu was ik ook meteen van mijn jetlag af ;). dat was dus heel gezellig. vandaag eerst ontbeten ( ze hebben mijn favoriete cornflakes ; raisin bran, niet te koop in nl :D). en toen met een van die meisjes, Olivia uit frankrijk, naar Batterie park geweest in lower manhattan, met uitzicht op lady liberty. we zijn met de gratis ferry naar Staten Island geweest waardoor we prachtig uitzicht hadden op het vrijheidsbeeld en de skyline van New York. Daarna hebben we heerlijk rondgelopen langs het water door allerlei parkjes en overal klonk muziek. want vandaag is het de 4th of July, een belangrijke feestdag hier, waarbij iederreen in het park rondhangt. En daarom zijn er vanavond FireWorks van Macy bij de Hudson river, daar gaan we natuurlijk naartoe! schijnt heel spectaculair te zijn. Verder zijn we nog bij ground zero, starbucks ( of course; caramel frappuchino) en century 21 geweest. Morgen gaan we naar Coney Island ( lekker aan het strand liggen, net als de rest van NY) dus dat wordt ook erg leuk. Dinsdag start mijn cursus engels dus ik ben benieuwd...

ik weet niet wanneer jullie weer iets van mij horen, want mijn wereldstekker/adapter is de verkeerde dus ik kan voorlopig mijn laptop niet opladen ( maar heb wel computer met internet op mijn school) en ik moet nog een nieuwe telefoon aanschaffen...

maar het is hier dus helemaal top !

liefs, jolien

Reacties

Reacties

Laura

Heee Jolien!
Wat super om dit allemaal te lezen! Zo te horen gaat het een super tijd worden de komende 5 weken:) Jij ligt nu nog lekker te slapen en Nederland staat op, geniet er van en ik kijk uit naar het volgende blog!

liefss

Lotte

Nice girl! Je voelt je al helemaal thuis, ik hoor het al hahaha:P Ik vind het toch echt knap (ik weet dat je goed bent in shoppen, maar zo goed?) dat je het voor elkaar krijgt om in de eerste dag én op 4th of July al een jurkje te kopen, petje af!:D
Het klinkt allemaal helemaal leuk, ben benieuwd naar meer verhalen. Ga als de wiedeweerga een verdeelstekker halen voor de oplader en ook als de wiedeweerga een mobiel van 10 dollar (is nog eens wat anders als jurkjes, variatie moet er blijven:))
xxxxxx

alice.michiel@planet.nl

Lieve, stoere nicht!!! Wat klinkt dat goed allemaal!!! Heerlijk dat je zo'n ondernemend type bent!!! Wat ga jij een onvergetelijke periode tegemoet!! Kan er nog een derde kast op je kamer geplaatst worden?? Succes lieve Jolien!!! Hele dikke kussen van ons uit Venlo

Maureen

Zo dat klinkt goed man! Ben wel beetje jaloers hoor...
Geniet er lekker van!
Liefs, Maureen.

paul

jolien, hier was je nog net niet in NYC

http://www.youtube.com/watch?v=ywe3zTTzi9o

me

thanx pap, ik heb um al gedownload :P
zou je misschien de naam kunnen veranderen? in; pokerface acoustic jolien dirven, dan krijgen mensen deze als hit als ze pokerface acoustic intikken en dan gaan vast veel mensen kijken :P

Paul

Ok komt voor de bakker

mireille

ha lieverd, leuk om al die foto's te zien van je kamer en buurt en dat overvolle strand! Krijgen we een beeld bij de verhalen.
Fijn , dat je het zo goed naar je zin hebt en dat ik je gisterenavond gesproken heb.
Veel plezier vandaag op school! Dikke kus van je moedertje!

Laura v E

Jolieeen! Ongelofelijk, je beleeft het weer hoor!
Wat gaaf al die foto's, je hebt al heel wat gezien in die twee dagen. Blijft dat japanse meisje ook 4 weken? (volgend jaar een vakantietripje naar japan? ;))
Heb je zelf ook al gezwommen? Vandaag de eerste dag op school? Leer je eigenlijk officieel engels of gewoon lekker amerikaans?
Nou meid, geniet ervan!

xx

paul

mount laurel in het weekend van de 17de? Kijk gelijk even voor een hotel!!

Momo

Lieve Jolien,
Ik was gisteren bij Alice in Venlo en heb je op de uitreiking van je diploma zien zingen.Geweldig,kan het nu ook op mijn eigen c.p. afspelen.Je zult wel veel reacties krijgen.De afsluiting van Florine haar klas was ook zo leuk,zij kan ook zo goed dansen ,leuke fam.Ook deed ze mee met de modeshow er waren T shorts ontworpen door haar klasgenootjes , leuk gedaan.Oma en ik heel trots.Wat onderneem je toch veel,je haalt er alles uit ,wat een durf.Maar blijf genieten want de weken vliegen voorbij.Ook gezellig dat jullie met zijn allen nog twee weken in Amerika vakantie houden en blij elkaar weer te zien.Vandaag een stuk frisser,het blijft warm en vochtig Ga nu naar A.H. veel lieve groetjes Momo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!