Jolienworldtrip.reismee.nl

Time Flies when you're having fun!

Hallo Allemaal!

wat fijn dat ik van die trouwe volgers heb :D ik heb nu even een rustmomentje , lekker de was doen, slechte amerikaanse Soaps kijken ( zelfs gtst is beter) en boodschappen doen ( moet ook gebeuren). Vanmiddag ga ik weer lekker dansen en vanavond naar een Stand-Up comedy show op broadway, dus ik ben beniewd! Ik ga samen met mijn Brazilian crew ; Mariana ( 20) haar zusje Linan ( 17) en een vriend van hun. Als je ooit in New York komt en een comedy show wil zien, vooral geen kaartjes aan de deur kopen! ze proberen ze je overal op straat aan te smeren, en als je lekker afdingt betaal je ( zoals ik) maar 15 dollar voor 4 kaartjes ( i.p.v. 40 voor 2 aan de deur). Gisteren was ik met de brazilians naar de Russian Tea Room geweest, daar hebben we heerlijk ( 3 gangen) geluncht. Normaal zou dit echt veeels te duur zijn, maar deze week is het Restaurant week in New York, wat betekent dat in bepaalde restaurants , bepaalde menu's veel goedkoper zijn. Maar het was ene heel mooi restaurant en het eten was ook lekker. Daarna zijn we naar een tentoonstelling over Tutankhamun geweest. Was super interessant over hoe die geleefd heeft en hoe die gevonden is, zijn famillie en alle schatten uit zijn tombe enzo. Alleen was het wel erg groot.. het koste ons 2.5 uur om het te zien! Na het museum ben ik naar Chicago on broadway geweest! Was echt super gaaf. Ik had pasgeleden al de Nederlandse versie geizen, maar alles in het engels is toch wle echt het leukst :D. En voor de Chicago insiders hier, Velma was blond en Roxie was Bruin, dus dat was ook erg leuk. Verder waren sommige teksten en stukjes ene beetje anders ( ja echt erg, ik kon niet alleen de liedjes, maar ook het spel letterlijk meepraten). En ik had ook een supergoede plek, dus mijn dag gisteren kon niet meer stuk! Afgelopen dinsdag was het heerlijk weer; niet te warm, strakblauwe lucht , dus toen ben ik lekker gaan zonnen in central park, en bne ik ook naar Washington Square park geweest. Dit park ligt heel dicht bij New York University dus er lopen heel veel ( alternatieve) studenten rond, wat erg leuk is als je van mensenkijken houdt ( zoals ik) Dus ook daar heerlijk gerelaxed! Ik heb ook mijnn andere favoriete winkel weer gevonden; De Urban Outfitters, dat is nu officieel mijn nr. 1 Helaas wel een beetje prijzig , maar ach je bent maar 1 keer in New York! nou, ik ga mijn was ophangen , tot snel!

liefs, Jolien

Reacties

Reacties

bart

bedoel je niet toetanchamon inplaats van toetkhamun?
voor de rest heel leuk

jolien

in het egyptisch zeg je; toetankhamun ( ankh is een teken voor leven, jaja, dat heb ik geleerd)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!