Jolienworldtrip.reismee.nl

life's good

Hoi Allemaal,

Even een berichtje uit de Starbucks. Hier heb je namelijk ook gewoon draadloos internet, airco en natuurlijk overheerlijke coffee en muffins. Dit is mijn ontbijt, aangezien ik te laat wakker werd voor het ontbijt in mijn huis.. Gisteren hebben we namelijk (letterlijk) Geshopt till we dropped! Als je in keer voor langere tijd in New York bent, ga dan naar Woodbury ( ong 1,5 uur rijden). Dit is een outletstore-dorp. In plaats van huizen zijn het winkels!! Mijn droomdorp dus :P. Ong alles is 50 procent goedkoper dan in de winkel. Ik was dan ook zeker geslaagd! ( volgens mij kan ik inmiddels al bijna een tweede tas vullen met spullen).Toen we terug gingen stond er zo'n lange file dat we nog naar de gigantische winkels (walmart, targets, kohl's ) vlakbij gingen. Dit zijn van die stores waar je alles kunt krijgen en die altijd open zijn, echt typisch amerikaans , dus dat moest ik gezien hebben natuurlijk. Ik was weer samen met Marina, Lina en Leo en we hadden een auto gehuurd , dus we hoefden niet met dit belachelijk warme weer met de bus. Vrijdagmiddag waren we, eindelijk, naar Brooklyn geweest. dat is nog groter dan Manhattan! We hebben rond gelopen in Prospect Park ( een soort central park) en hebben heerlijk onder een fontein gestaan van een monumentaal plein. Ook zijn we naar de Botanic Garden geweest, dit is erg mooi . Het is een park dat bestaat uit allerlei soorten tuinen. Op ene gegeven moment waande we ons in Japan. Toen we weg gingen ( na sluitingstijd..) begon er een bruiloft, dit is geen verkeerde plek om te trouwen! ( wij zijn er van overtuigd dat Lily en rufus uit Gossip Girl hier trouwenden in de serie). hierna zijn we teruggegaan naar Manhattan door te lopen over de Brooklyn Bridge. Dit moet je echt doen als je in NY bent! er loopt een voetpad over de brug boven de auto's, waar je een prachtig uitzicht hebt over heel Manhattan, brooklyn, het vrijheidsbeeld en governer's island. Wij zijn hier wel bijna 2 uur lang geweest ( lopen duurt maar half uurtje) en hebben de hele zonsondergang gezien, echt prachtig! Donderdag avond waren we naar de Broadway Comedy show geweest, zoals ik had vermeld. Dit was ook super leuk! we waren bang dat we de helft niet zouden snappen, maar we lagen echt dubbel! er kwamen ong. 8 comedians, de een leuker en beter te verstaan dan de ander, en er waren mensen van over heel de VS ( en bijna geen buitenlanders). Het was ook leuk om te zien hoe de amerikanen , amerikanen uit andere delen belachelijk maken. Vanavond komen Kim en haar familie ( goede vriendin van mij) aan in New York en morgen gaan we meeten dus dat wordt ook erg gezellig :D

xoxo TTYL

Reacties

Reacties

vivianne

allemaal erg leuk, maar wij komen donderdag dusja dan word het allemaal veel leuker !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!